onsdag 18 januari 2012

Skönhetsprodukter

Plötslig slog det mig!

Undra egentligen hur mycket pengar jag lägger ner på skönhetsprodukter. Ansiktscremer, rengöring för ansiktet, bodylotions, hårinpackning, peeling, smink, shampo+ balsam ect.

Har börjat med att skriva ner alla kvitton på mat, för att sen vi 2012/2013 se hur mycket pengar jag har lagt ner på mat/fika. Handlar ju middag varje måndag och tisdag så det blir ju några extra kronor per månad... Önskar man kunde få studiebidrag plus ett matbidrag, hahah =P Mat är ju faktiskt ganska dyrt, om man inte vill käka på donken å varmkorv dvs :-P

Supergod bulgur, soltorkadetomater, feta, rödlök sallad från John Cris

Vegetarisk sushi

Min hemliga kärlek coconut body butter- The Body Shop

Daglig ansiktsrengöring gör att huden ser fräsch ut och förebygger finnar och orenheter!

Klarar mig EJ utan denna, min pojkvän har alltid ett med sig om jag skulle få hjärnsläpp och glömma mitt.

Återfukta ansiktet så duinte blir torr, å huden flagnar ect..


Himla bra schampo/ Balsam- Sunsilk Vibrant colour protection =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar