tisdag 10 januari 2012

Rakt in i kaklet.

Nu, Nu kör vi! Skolan började idag! Hade en lektion på tio min, ovärt, yes. Men skönt att inte sluta 17.15 iaf... Har suttit och varit en duktig flicka och pluggat hela eftermiddagen och insett att jag ej kommer leva under vårterminen, nope, vi lägger livet på hyllan så länge så får jag tillbaks det när jag tagit studenten, låter bra? Yes vi har en deal... Vi går all in  med 2 reodvisningar på tisdag nästa vecka och en projektuppdatering med " en sånär som på färdig text"... Min text är långt ifrån "sånär som på färdig" Kult...
J a g    m å s t e    p l u g g a    h e l a    t i d e n 
Positiva Beex här!



Slänger in en dagens Klädval:
Kamelfärgad stickadpolotröja Cubus
Svarta Jeans HM
Rosa korsdubbelring Gina Tricot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar