onsdag 18 januari 2012

Outfit

Är äntligen hemma! Alltså jag döör på den här dagen, allt är bara så himla jobbigt och omständigt... Min svenskalärare var sur och vår religionslärare också, MEN vi lyckades ändra schemat så fredagens religion är flyttad  till torsdag morgon istället, Slipper ha 4 timmars hål på fredagar! Yes.

Måste dock ha ett 3 timmars hål på onsdagar, som bara är dötid för jag kan verkligen inte plugga i skolan, kan inte koncentrera mig och det funkar bara inte...vilket suger.

Går också Cambridge den här terminen och det kommer bli en utmaning kan jag säga, mycket att göra- skriftliga delvprov varje vecka prov på utsatta resursdagar(!) m.m kuult!

Seen så är bussen proppfull när ja ska åka hem å skulle hämta min väska men fick inte tag på personen med den så ja missar baletten ikväll (!) (alla balettgrejor ligger i väskan och jar har verkligen inte tid att åka å hämta den!) Inte okej! =( , fast det är väl bra det för har såå mycket att göra att jag bara vill gråta! =(

Skriftlig analys i Nk b
Nkb Labbar
Historie Hemprov
Projektarbete

ALLT till måndag! dööööööö

+ teori!!!!!!!


Måndagens outfit:
Kavaj HM
T-shirt- ?
Jeans- Cubus


Dansoutfit:
Trikåer , shorts, benvärmare, balettdräkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar