onsdag 25 januari 2012

Onsdag.

Idag var det onsdag hela dagen!
Gå upp imorse var hemskt och jag ville bara sova och äta glass hela dagen, haha. Väl vid frukosten i skolan kändes det mycket bättre, men usch vad kallt det var idag! Jag frös hela vägen till skolan och hela dagen i skolan... min skola har inte förstått vad värme är bra för...

Religionslektionen bestod av vilda disskusioner då religion är ett känsligt ämne för många och genom att det finns olika religioner i klassen så blir det många disskusioner om vad som anses vara rätt osv, sen är ju vår lärare en orsak till att klassen triggas igång... hahah denna kurs kommer sluta i blodbad, alla typ bara skriker i mun påvarandra redan på lektion 2,  illa .. =P

Baletten var J. O. B. B. I. G. dööööö, mina muskler är supertrötta, hela jag är mega trött!
det sliter att gå upp kl 6 varje dag, men jag får mycket gjort också!

1 kommentar: