torsdag 19 januari 2012

My Day

Började dagen starkt!
Gick upp vid 6 och gjorde i ordning mig för skolan, hade sen ca 15 min på mig innan jag skulle gå till bussen, bestämde mig för att skriva lite när jag ändå hade tid över. 2 minuter inann jag ska gå kommer jag på att jag måste skriva en lapp så att marcus(som fortfarande sov) inte blir inlåst, vilket resulterar i att jag febrilt letar efter papper och penna och hittar verkligen inget... när klockan var 6.55 (bussen går 6.57) sprang jag iväg till bussen men missar den precis! Springer hela vägen till centrum, tog ca 5 minuter att springa för att hinna med tåget istället. Men tåget är då försenat så jag tjänade på att ta nästa buss... suuck!  Hann precis äta frukost i skolan!

Väl hemma somna jag i soffan... hahah har kommit ´på att mina sämsta pluggtimmar är mellan 13-16 då är jag som tröttast och segast i huvudet. Kan sitta uppe till 2 på morgonen och skriva men mitt på dan funkar inte min hjärna... =p


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar