torsdag 26 januari 2012

Shopping.

Åkte till Farsta efter skolan och köpte lite grejor.=) Två nya block, ett till svenska C och det andra till religion.

Ringde till mamma för att kolla med henne om åhléns (hon jobbar där) har vita strumpbyxor/tights för hm säljer inte det längre? Måste ha det till showen imorgon, finalen ska vara helt vitklädd.. mjaa har inte direkt nå vita byxor.. -.-
Det visade sig att hon var i farsta hon med så vi gick runt tillsammans ett tag och letade, det slutade med ett par vita jeans från cubus, kommer förmodligen använda dem i sommar kanske till mina röda klackar och någon fin färgig topp. =)
Ville verkligen undvika att köpa vita byxor då jag aldrig använder det, men nu när mamma va så snäll och köpte dem åt mig så måste jag använda det lite oftare! Om man använder vita byxor på rätt sätt kan det bli skitsnyggt!
Snygga skrivblock, med ljusgråbakgrund och vita linjer! Blir mycket tydligare vad man skriver.

Vita Byxor 199:-
Skärp HM 79.
Måste byta skärpet... det var för stort. -.-
Dum som man är provade jag inte utan bara antog att jag skulle ha S.
aldrig lär jag mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar