fredag 6 januari 2012

One Piece

Snacka om tur!
Jag och syster åkte in till stan och gick i långsam takt bort till OnePiece affären på Mäster Samuelsgatan. när vi kommer dit är det ingen i butiken och vi ser att de stänger kl 14 på söndagar. Kollar snabbt på klockan och er att klockan är 13.55, dörren var fortfarande öppen så vi öppnade och frågade snällt: " Hinner jag prova?"
Hon svarade och log " Om du gör det snabbt"
Tog en XXS i lila och sprang in i omklädningsrummet och provade så fort jag bara kunde. Den satt helt okej, lite kort i armarna med en storlek större hade vart för stor i benen, så denna fick duga, betalade och gick därifrån någon minut över 14. Vilken tur vi hade, och snäll personal som lät mig prova även om de stängde inom 5 min! Tack! =)




Blev en One Piece Jump In
i Lila och stl XXS

( Jag är 156 lång, men den var lite kort i ärmarna)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar