tisdag 24 januari 2012

Monday.

Åh, äntligen måndag, eller va säger ni?
Gick upp kl 6 å satte mig framför datan och plugga... wähå. Typ somna vid sju så ja napade en stund, sen fortsätta plugga o sen äta ect...

Skolan va inte så himla speciell, hade historia och naturkunskap och vi ska tydligen ha ett antal oförberädda läxförhör/prov PLUS alla redovisningar, labrapporter och indstuderingsfrågor för att det är några som inte gör det dom ska!!! Alltså aaah varför kan inte alla bara göra som lärarna säger... andra får ju lida =(

Dagen avslutades med lite matte, nu börjar vi smått med derivata.. yiho!

På bussen från skolan till tåget såg jag en mössa + väska jag kände igen, tittade lite extra och såg att Marcus satt och sov på bussen! Gick fram till han och väckte han och försökte att inte skrämmas, vilket inte gick så bra, han blev ju livrädd såklart.. -.- han sa att han var glad att se mig, hmmm doubt that, hahah =)

MUMSIG middag!
Cremé cheese bagel
Thé


Köpte denna och såg precis när jag öppnat den att den innehöll granatäpple- jag tål inte granatäpple... -.- suuck !

4 kommentarer:

  1. Thank you very much. This information is really helpful. Write more.

    SvaraRadera
  2. This information is really useful! It's just what I was searching for

    SvaraRadera
  3. Thank you for such interesting information. I'm gonna use it!

    SvaraRadera
  4. You are a true master of the quill! This reading was the so absorbing! Write more and thank you!

    SvaraRadera