måndag 2 januari 2012

My 2011

2011

Här kommer en liten lista över mitt år!



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, jag är med i en Miniserie som kommer sändas på SVT1 under v 5-8 2012. Vi spelade in avsnittet i sommras! =)

Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga.

Blev någon som du känner förälder i år? Jaa! =)

Dog någon som stod dig nära?  Nej, och det är jag glad för.

Vilka länder besökte du? Sverige... haha

Vilka/vilket datum från år 2011 kommer du aldrig glömma? 6/7-2011

Vad var din största framgång 2011? Ärligt talat så var jag inte så framgångsrik...

Största misstaget?  Lita på en viss person, trodde vi var vänner...

Har du varit sjuk eller skadat dig?  Japp, låg sjuk i lunginflammation i 3 veckor...

Bästa köpet? Min Kalender! Utan den skulle jag aldrig hålla koll på mitt liv!

Vad spenderade du mest pengar på?  Förmodligen kläder och mat, haha =P  och min Dans!

Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, vet vad jag ska göra efter studenten och vad jag ska plugga till, känns bra att veta vart min framtid är påväg!  Sen att min syster blev frisk! =)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Snälla bli min- Veronica Maggio,
Grenade- Bruno Mars , Ropa till Gud, Jag finns Kvar- Skattkammarplaneten.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Har nog varit gladare tror jag, Marcus gör mig så lycklig och är alltid där för mig. Har även kommit min syster så mycket närmare! =) <3 Älskar er båda jättemycket! <3

Vad önskar du att du gjort mer?  Levt, umgåtts mer med vänner, rest (har inte varit utomlands sedan hösten 2010) , Tränat Friidrott.

Vad önskar du att du gjort mindre? Pluggat, men fortfarande fått bra resultat, haha. Man kan ju alltid önska =)

Hur tillbringade du julen? Med familjen, först hos mor sedan hos far på kvällen

Blev du kär i år? Still in Love ;) Pojkvän sedan  juli 2010! =D

Favoritprogram på TV?  Bones, Grey´s Anatomy, GLEE, Vampire Diaries, SATC repriserna( får aldrig nog =p)

Bästa boken du läste i år? Har inte läst så mycket, men älskar att läsa: Bästa böckerna blir nog : Ernest Hemingway - Och solen har sin gång  Och Peter James - Levande begravd

Största musikaliska upptäckten? Jeg vet inte ju...

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Min (vita) JetSet klocka och Thomas Sabo berlockarmband.

Något du önskade dig men inte fick? Ny (egen) mobil, alla mobiler slutar att fungera i mina händer, så har nu min bonusmammas gamla lur, har alltså ingen egen telefon!

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?  Hade en Italienska hos mig ( min klass hade utbyte med italien) åkte till Vaxholm, var på dåligt humör, kvällen vart kaos.

Vad var det bästa med 2011?  Sommar-Konfa på Barnens Ö, Marcus och Min dag.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?  Jaa, körkort innan nyår skulle ju inte vart fel, bättre betyg i 2 ämnen, en utomlandsresa med min älskling!

Vad fick dig att må bra? Underbara språkarna, Marcus, Emelie och Dansen =) <3

Vilken kändis var du mest sugen på? Ian Somerhalder




Over all så har 2011 varit händelselöst i jämförelse med 2010, haha men det har absolut inte varit ett tråkigt år! Har lärt mig mycket tackvare nära och kära och jag hoppas att alla får ett underbart 2012!

Nu kör vi, pang på rödbetan! ;-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar