söndag 1 januari 2012

New in

Hej och Hallå!

I fredags begav jag och Marcus oss in till stan för att köpa min OnePiece. Men de hade såklart slut på storlekar... jag är ganska kort och måste ha stl XS eller till och med XXS i deras storlekar och de hade bara stl S, och när jag höll den framför mig med rak arm uppåt nuddade benen på dressen  marken... hahah så ja undrar hur detta ska gå? De skulle iaf få in massor idag så fixar det på onsdag när jag är hemma igen =)

Men lyckades komma hem med ett par nya träningsshorts och en ny balettdräkt i en mindre storlek( Fick en i julklapp men den var för stor). Så dagen var inte helt i onödan =)

Efter åkte jag till Sätra igen för att träna lite friidrott med underbara människor! =) Blev lite längd,starter, 600 m och kula =)

PUSS



                                               Ny träningströja från Adidas- fick i julklapp av Mor =)




Nya träningsshortsen från NIKE   349 :-

Samma som ovan . NIKE 349 :-


Balettdräkten BLOCH 295 :-


Förlåt för dåliga bilder men ljuset i mitt rum är inte optimalt bildljus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar