söndag 1 januari 2012

Nyår

Bestämde mig i sista minuten för att åka med älskling hem och fira nyåret med honom.
Vi var hemma i Östhammar runt sju odch lagade då mat, och tittade på film.Vi såg Kronjuvelerna- mycket bra film, bättre än jag trott! =) Sedan gick vi ut vid tolvslaget och tittade lite på alla raketer å smällare och såklart en stoor nyårskyss på tolvslaget, bättre kunde det inte blivit.
Sen gick vi in och satte oss framför teven som visade King Kong... kan säga att jag somna efter ca 30 minuter... hahah gott nytt år var det ja... =P

Dagen spenderades i alla fall med en person som jag älskar och det är det viktigaste =) <3


Hoppas erat nyårsfirande var lika fint och bra som mitt? =)

 

Nyårs outfit : Klänning HM skor DinSko


Jag och Marcus <3

2 kommentarer:

  1. Du va sjukt fin på nyår gumman! Puss från mårtis <3

    SvaraRadera
  2. Taack Mårten! =) hoppas ni hade roligt! =) <3

    SvaraRadera