söndag 22 januari 2012

Kyrkan.

Idaag har jag kört till flemingsberg för att först gå på Gudstjänst där duktiga Rebecka och Vendela sjöng och spela gitarr. =) Sen hade vid ledarutbildning, jag är redan ledare men går utbildningen igen för att "friska upp minnet lite" man lär sig alltid något nytt! Idag var temat "Att leda lekar" Hur är man som lekledare, vad bör man tänka på osv? Jag och D höll i introt och sedan fick ungdomarna leda lekar åt sig själva! :) Roligt och jag tror de lärde sig lite viktiga saker.
Eftermiddagen/Kvällen har bestått av plugg och tvätt, å Bones!
Börjar 11 imorgon men- ska upp me tuppen och plugga, yes Ambitiös tjej hära!
Eh, ja. nu ska jag skriva lite mer på min Human VS Snake nk redovisning! WÄHÅ
Outfit
Kavaj HM
Jeans Acne
Spetstop- HM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar