tisdag 9 oktober 2012

Outfits?

Läste precis på kenzas blogg och läste inlägget "hur tänkte jag här?" där hon la upp nackdelarna med att ha bloggat så lång tid som hon gjort- nämligen alla mindre snygga outfitbilder! Haha. Jag hade precis som Kenza en period då jag alltid hade något form av band/skärp i midjan, men även diadem ect i håret och jag vet inte vad. Snyggt tyckte man att det var men jeg vet inte det ja, haha nu sitter man bara och skrattar åt gamla fula outfits och det värsta är att man kommer ihåg hur snygg man kände sig i sin outfit. My good. Bjuder på lite gamla outfits:

 
alltså leggings och shorts då det är matchat som värst. Med en lång blus och en kort bikerjacka??

 
Hängslen och kjol????

 
Det klassiska skärpet i midjan. Matchat med lårhöga stövlar å massor med tröjor.... ha

 
Skärpet under tuttarna igen...

 
Åh vad är detta träningsoutfit? Nope, påsk skall firas och jag bär leggings gul tröja och rosa skor- med STRUMPOR I ... åh herre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar