lördag 6 oktober 2012

27Månader.

Idag har jag och Marcus varit tillsammans in 27 månader! 27 underbara månader. Vi spenderade dagen tillsammans i underbara stockholm, stockholm är verkligen en sådan vacker stad! Älskar att bo här, tycker faktiskt om att det är fyra årstider, tror att jag lätt skulle tröttna på att det alltid var varmt, onajs att gå runt och svettas hela tiden. Dock uppskattar jag inte all denna kollektivtrafik kaos på vintern, men men. Utan vinter blir det ingen skidåkning och det skulle jag inte klara av! Älskar att åka skidor!

Ja tillbaka till min och marcus dag! Vi gjorde en stor och mumsig frukost med äggmackor och japansk körsbärs te till frukost och åkte sedan in till stockholm. Vi har åkte runt lite överallt började på Norrmalm och slutade på Espresso House vasagatan. Under dagen har vi hittat present till min lillebror Richard som fyller 7 år på fredag. (My gushness, kommer ihåg när vi hämta honom på BB. S*tan vad tiden går fort!) Har även hunnit med lite shopping, middag på MAX, handlat lördagsgodis och Chai. Perfekt dag, med personen jag älskar. Bästa <3  SOL fick vi också, Najs den har jag inte sett på ett tag. Var ju varmt ute! =D



  
Dagens STORA FETA DISS är att armbandet från Thomas Sabo som ni ser på bilden tappade jag idag, någonstans mellan norrmalm och panduro på kungsgatan. Är sååååå ledsen! Ett av mina finaste armband. Jag tror att jag kan ha tappat den på bussen, för när jag gått av och tittade in i bussen såg jag något silvrigt på sätet, och tänkte inte mer på det... ååååh. Jag har i alla fall anmält till SL's hittegods så jag hoppas verkligen att det finns någon snäll människa som lämnat in den iställer för att ta den. Brutal lycka om jag får tillbaka den! Är verkligen så ledsen. BLÄ

 
Middag på Max, Gott!

 
Älsklingen köpte båda skorna vi ser i bild. Skitsnygga och perfekta i höst.

 
Såklart en Chai i min hand. Tycker synd om killen på EH. Han hade tydligen jobbat själv i flera timmar och under den värsta rushen. Man kan ju undra varför han jobbade själv?

 
Fick megaångest när jag kollade i garderoben och insåg att jag inte har några ROSA kläder! Förr hade jag alltid det, vad hände? Köpte i alla fall en rosa stickad tröja från monki, rosa toffsar och två rosa pennor, haha. Mer rosakläder åt folket. Funtar starkt på en rosa kavaj!

 
Blev även dessa kängor. Är inte helt hundra på om jag ska behålla dem. Ska rådfråga familjen! :)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar