måndag 8 oktober 2012

Adventskonsert.

Min vän postade en bild på facebook från hemköps tidning med en bild från Adventskonsertena som vi gjorde i Blåhallen för några år sedan! Jag gick då på danscompagniet och min grupp hade turen att få spela "barn" i adventskonserterna i Blåhallen. Innan hade det varit en vanlig julkonsert men arrangörerna Habanera med Bo Aurehl och Helene Stureborg tänkte att den klassiska julkonserten skulle få ett lyft och satte in lite lekfullhet i programmet. Jag och min grupp på danscompagniet var med i tre år och det var nog de roligaste 3 första advent jag någonsin haft!  Vi hade sammanlagt ca 10 föreställningar på en helg, galet stressigt men såå roligt! Danscompagniet är fortfarande med (såg jag nu på hemsidan) vilket jag tycker är jätteroligt! Om du vill se en julkonsert med en tvist gå och se adventskonserten i Blåhallen, Stadshuset 1-3 december. Läs mer och boka biljetter på advent.nu. Helt klart sevärt!





                            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar