lördag 6 oktober 2012

Isberg.

Min kära vän och forna kollega Sofia aka Isberg far till Tyskland imorgon! Kvinnan ska fara till tyskland för att plugga tyska och bo i värdfamilj , för att sedan resa till österrike och jobba på obestämd tid. Så spännande eller hur? Är så glad för din skull, att du får komma iväg till det land som pratar det språk som du älskar! Men kommer inte träffa henne på för länge! Vi kommer gå om varandra, när hon kommer hem har jag åkt till england ( har i för övrigt skickat in alla papper för Au pair i england, nu är det bara vänta och se) så vi ses typ i Juli nästa år! Om det inte blir någon spontantripp för att hälsa på varandra dvs =P

Ha det bäst bästa Isberg <3 Läs om hennes äventyr på bloggen .
Önskar dig all min lycka till som det går och du kommer ha det superbra! Saknar dig redan kåmpis :)


                                                                    Isberg och Jag  <3


Isberg, Sara, Mårten,Jesper, Fii, Kirre och jag åkte in till Tapas and Food på Thorildsplan. Det var jättegott och personalen var supertrevlig, var dock lite dyrt för min smak, en tapas kostade mellan 50-60 kronor och efterrätterna var ännu dyrare 60-80 kronor. Jag tog två tapas och blev lagom mätt på det. Men lite hungrigare magar kanske måste ha 4-5 tapas och då drar det ju iväg, så jag rekomenderar att inte gå dit utsvulten  ;)


 
Jesper, Isberg och Kirre

                                                           Sara, Fii och Mårten

 
Quesedillas med tomatsalsa och ruccola- jättegod!
 
 
västerbottenpajen var precis lika god!

 
Efterätten blev en McFlurry Twix på Donken, såå yummy!
 
 
 

1 kommentar:

  1. Jag kommer att sakna dig becca <3 vilket fint inlägg. Man vet aldrig, jag kanske kommer hem och hälsar på, vi får hoppas att det inte blir ett såå stort hopp... All lycka till dig! Kram<3

    SvaraRadera