måndag 15 oktober 2012

Ledig.

Helgens mässor är nu slut. Jag har jobbat torsdag till söndag och jag måste erkänna att det var väldigt konstigt att jobba helg. Jobbade ju en del helg när jag satt i kassan på ica men det var under sommarlovet så det kändes inte lika annorlunda som nu. Det känns liksom som Måndag fast det är torsdag och när det är söndag känns det som torsdag. Blir så förvirrad haha. Jag har i alla fall haft det superbra på jobbet denna helg. Vi har haft tre stora mässor: UnderBARA barn, Hem&Villa och Eget företagande! Har gjort massor med sushi och tagit betalt av vänner och kändisar i sushikassan! Var även inne hos Café galleria i söndags och hjälpte dem med alla bakverk, mackor och pajer. Gissa om man var hungrig och sugen på mat hela tiden :)


Idag känns det skönt att vara hemma. Har ätit en stor frukost och kollat på bones i några timmar. Känner mig inte frisk heller, eller jag är inte frisk, hostar och snorar å usch! Blir verkligen inte frisk. Tror detta "inte sjuk inte frisk" tillståndet har hållt i sig i typ 3 veckor. Jag.Vill. Träna. Snälla. Bli. Frisk!

1 kommentar:

  1. Krya på dig! Och ja - det tar tid att vänja sig att jobba helg. Man får en jättekonstig veckorytm jämfört med vad man växer upp med. Kram / Jonatan

    SvaraRadera