söndag 21 oktober 2012

Haircut.

Idag har vart en typisk söndah och förlåt för dålig update men jag har inte haft något att berätta om. Har jobbat på förskolan tors-fred och i helgen har jag gjort nada. I alla fall jag papi och Emli har rensat hennes garderob och rensat ut massor mer kläder! Kläderna ska vi självklart inte slänga utan skänka bort till bättre behövande i andra länder. Känns så synd att bara slänga bort fina och bra kläder så vi ger bort dem istället!

 
Påsen med kläder/skärp/väskor som ska skickas till de som behöver dem.
 
Har även klippt mitt hår idag! Äntligen. Det var risigt och långt och tråkigt. Till och med barnen på dagis sa " oj vad långt hår du har. Du borde klippa dig" haha så då kände jag att jag verkligen måste ta tag i saken. Håret blev ca 2 dm kortare, så skönt!


 
Mitt hår innan

 
Håret syns knappt på bild, så långt var det...

 
Håret 2 dm kortare, fick genast ny lyster, fyllighet och ja, helt nytt hår med andra ord. Borde verkligen klippa mig oftare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar