tisdag 16 oktober 2012

Bilddagboken.

Satt här i min ensamhet och kom på att jag faktiskt har bilddagboken som nu tydligen heter Dayviews. Har inte lagt upp en bild där sedan 2010 men det finns bilder sedan 2008 på mig, min familj och mina vänner. Hittade två klipp från när min grupp på danscompagniet sjunger och dansar till "jag är vacker" och "välkomen till festen" aka " I feel pretty" och "welcome to the 60´s (hairspray). Insåg att det enda jag gjorde var att träna och plugga hela tiden. Både dans, ridning och friidrott. Kommer ihåg att jag hade träningar varje dag plus tävling på helgen. Hur jag orkade och hann med allt vet jag inte. Det finns så mycket info och bilder där så jag funderar på om jag ska ta bort den. Är ju ändå aldrig inne där? Och vill inte att mer info än nödvändigt ska spridas mer än vad den redan gjort. Bilder och info som lagts ut på nätet försvinner aldrig, men det nehöver ju inte ligga ute om det inte är nödvändigt.Men och andra sidan blir jag så nostalgisk när jag tittar igenom alla bilder, de flesta bilderna är från när jag gick i Edboskolan, Richard var 3 år och Natalie nyfödd nu är de 5 och 7 år och jag har gått ut gymnasiet.För att inte tala om Emelie som var en liten skrutt- hon börjar gymnasiet till hösten. Tiden går så fort!

Har nu tittat igenom alla bilderna och jag ska nog radera min sida tror jag.
Här är i alla fall de två youtubeklippen jag pratade om.

 I feel pretty (funky version)

Welcome to the 60's

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar