tisdag 16 oktober 2012

Framkallat.

Jag har äntligen framkallat bilder. Jag sa till mig själv i vintras att jag borde framkalla bilder, några få bilder från speciella tilfällen så man inte glömmer. Men glömde bort det mer och mer och sedan gick min dator sönder och 75 % av alla mina bilder försvann. Då insåg jag verkligen att bilder på dator / extern hårddisk verkligen inte varar föralltid- men pappersfoton gör det! Beställde häromdagen ca 30 bilder från fuji och jag blev så nöjd! Betalade 44 kronor och då var frakten på 29 kronor, kom på i efterhand att jag borde beställt mer bilder när jag ändå höll på, lätt att vara efterklok.

Nu ska jag köpa ramar till bilderna och ska sedan göra en fotovägg hade jag tänkt. Allt är jättesnyggt i mitt huvud så hoppas bara att det blir lika bra i verkligheten!


Några av bilderna jag framkallade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar