onsdag 3 oktober 2012

Life.

Woopsi. Har inte bloggat på ett tag, vilket ni nog märkt. Jag tänkte bara sammanfatta vad jag gjort de senaste dagarna. Varit hemma. Ja det är i princip vad jag gjort. Ganska tråkigt då jag inte kunnat träna eller något på grund utav att jag fortfarande inte är helt frisk. Detta suger.

I Lördags var jag, syster, kusinerna och farmor på Bio och såg filmen Modig. En film som var en blandning av The Hunger Games, Narnia och Björnbröder, och typ alla andra animerade filmer som gjorts. Är i princip omöjligt att göra en ny film som inte påminner om någon redan existerande film...

 
Alva på bion med 3D-glajjor och popcorn!
 
 
Denna vecka har jag spenderat på Ribby Förskola igen, men denna gång med förskolans nya 1 åringar. My gushness vad söta och mycket jobb de kräver, helt galet. Ska aldrig skaffa 15 barn. Speciellt inte 15 stycken 1 åringar! haha.

Ligger i skrivande stund och kollar på det 500'ande avsnittet av Simpsons. Längtar till Grey's premiären om 30 min och tills jag orkar gå upp och göra te och mackor! Myser i min säng med nalle och tända ljus som doftar jordgubb.


 
Bakade scones med älskingen i söndags efter en välförtjänt sovmorgon. Även om jag vart hemma så har jag gått upp mellan 7-9 varje dag! Efter goding sconesfrukost tog vi la bil till Ikea! :)

2 kommentarer:

  1. Vad söt Alva är :) Jag är nyfiken på ditt jobb, hur lyckades du få det utan gymnasieutbildning eller dyl. och hur mycket jobbar du? :) Det låter jättekul ^^ kram syns imorn

    SvaraRadera
  2. oh shit vilken god frulle! och mysigt med animerat på bio! krya på dig också<3

    svar: den heter godisbåten eller godisplaneten och ligger vid ica kvantum i kungens kurva :D

    SvaraRadera