onsdag 2 november 2011

To Kill A Mockingbird.

Hej och Hallå!

Vaknade klockan nio och var supertrött, så jag försökte somna om igen vilket tydligen gick... när jag vakna för en stud sen tänkte jag " oj, jag har nog sovit bort hela dagen", och ja det har jag ju gjort genom att vakna klockan ett... jag brukar vakna runt tio, elva. Är ju morgonmänniska.

Dagen ska i alla fall ägnas åt läsning av boken To Kill A Mockningbird, som vi ska ha läst ut i engelskan till på tisdag, jag fick boken typ 2 veckor senare än alla andra för jag var sjuk och jag ligger på runt 60 sidor boken har 350 -.- suck!  Men min lärare sa att den blir bra vid sida 100, Hahah =)

Älsklingen kommer också äver strax  på frukost/lunch. Frukost för mig och lunch för honom. slänger in ett inlägg senare om gårdagen! =)

Gårdagens: Hade en enkel outfit. Blå jeans svart tröja och svart kavaj, skinnjackan ( Varmt ute!! ) beige halsduk och grå "vantar" super sköna =) från HM 59 :-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar