onsdag 2 november 2011

In Time

Igår var jag och tjejerna plus Jesper på Bio på Heron och titttade på filmen In Time. Helt klart sevärd film och man fick verkligen en helt anna uppfattning om tid, haha. Amada Seyfried sprang igenom filmen i 12 cm klackar... och var lika gorgeous hela tiden haha , så himla snygg, orättvist det kan vara =P

Innan filmen åt vi grekiskt vilket var himla gott och sedan ner för att handla gottis till filmen. Jag och sara var nyttiga och köpte bara dricka.

Efter tog vi bussen och tuben in till stan, meningen var att vi skule till café 60, men eftersom att vi var 8  pers ochinte hade bokat bord gav vi upp hoppet. ( vi mötte upp Sofia och Elis i stan) Vi gick istället vidaren längs sveavägen och kom tillslut till donken där vi satt och drack kaffe och snacka skit i nån timme innan jag och några till drog hem. var hemma runt 12 och tvingade en halvsovande marcus att prata med mig i telefonen, det är faktiskt läskigt att gå hem mitt i natten när det är mörkt.. kan ju hända va som helst... =S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar