lördag 12 november 2011

Effektiv.

Hejsan!

Har hunnit med en del idag, känns skönt! Var ute och övningskörde idag, det var flera månader sen siste men det gick superbra i alla fall. Jag ska ju åka till USA nästa höst och måste absolut senast ha mitt körkort i Mars, men jag ska garanterat ha det tidigare! Under jullovet ska det fixas, för jag vill vara väldigt säker i trafiken när jag åker across the sea... jag menar trafiken är ju lite annorlundare där än här.. så jag vill hinna köra mycket innan jag far iväg på nya äventyr =)
Efteråt skynda jag iväg till dansen, balettade lite och se hem, duscha, och sitter nu och pluggar Naturkunskap. Tre stora grejer som jag skulle göra idag och jag har gjort alla 3, hahah duktiga jag =)
 En suddig och inte världens finaste BalettOutfit bild, ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar