fredag 18 november 2011

Långhelg

Har långhelg och det är så skönt! Är ledig fredag- måndag. Har fixat lite i rummet känns som om det aldrig kommer bli färdigt... suck
Har suttit och spelat på synten ett tag nu och ska strax hoppa in i duschen, plugga lite, packa väskan och dra och hämta mina älskade småsyskon! Jag bor ju inte hos mamma längre, (flyttade därifrån för ca 1 år sen) och därför träffar jag inte syskonen så ofta, vilket är helt mitt fel, jag måste bli bättre på det, saknar ju dem så mycket!

Sover även hos mamma, och imorgon sticker jag in till stan för lite julshopping och ska även prova en balettdräkt, sen bio på kvällen med syster, Twilight står på schemat, ska bli spännande! =D

PUSS
Jag (14 år) och bebisNatalie när hon var ca 3 månader. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar