torsdag 3 november 2011

930 kronor fattigare

Har funderat lääääänge på dessa två plagg, om jag ska köpa dem, är det värt pengarna, kommer jag ångra mig osv. Jag är annars en väldigt sparsam person och innan igår så hade jag aldrig köpt ett plagg över 400 kronor. Tycker typ att något som kostar 199-299 kronor är dyrt och letar oftast efter billigare altenativ eller struntar i att köpa varan helt enkelt. MEN igår beställde jag en träningtröja från Nike, där jag själv har designat den.
Det andra plagget var ett par nya löpartights, också de från Nike. Dessa byxor önskade jag mig redan i julklapp förra året men fick ett par helt andra som inte var lika sköna.. haha. Och att designa en egen tröja har jag alltid velat göra =)

 Dessa löpartights är från NIKE Dry-Fit och kostar 400 :-
(Liten ficka vid svanken, dragsko i midjan, dragkedja med reflex på båda byxbenen längst ner vid vristen)
Denna tröja i Fuktionsmaterial som "andas" är från NIKEID.SE 530 :-
(Tröjan är tillägnad mig och min syster, på framsidan står det SISTERHOOD, och på ryggen JUST US 2, för att representera det fina med att ha en syster. )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar