lördag 19 november 2011

Breaking Dawn

Efter veckans 7 danspass åkte jag till tc och mötte upp pappa, göran och syster och gick iväg till kungshallen och köpte mat! Hade inte ätit sen frukost så jag var Hungrig! :) Efter maten tittade syser och jag runt inne på American Apparel, de har så fina kläder, synd bara att det kostar e slant, men hittade världensbästa julklapp till 4 åriga kusinen i alla fall! Hon kommer bli superglad =D Tjejen i kassan tyckte min skjorta var superfin, och undra vart jag köpt den, sånt blir man alltid glad av att höra, speciellt ifrån folk man inte känner =)
Vi strosade vidare emot Saga där vi skulle se Breaking Dawn part 1, hade inte föväntat mig annat än att den skulle vara Awesome, och de var den ju, Älskar slutet! Så spännande! =) Nu kan man ju inget annat än längta till part 2 =D



Denna skjorta hade jag på mig idag, och en vinröd kabelstickad kofta över =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar