fredag 11 november 2011

Friday

Vaknade imorse och insåg att det var Fredag! Så skönt. Åkte till skolan och åt frukost med vänner och hade sen nått slags prov i Eng C, en bokrecension fast svara på frågor... lite svårt att förklara, tror det gick Bra iaf, jag är nöjd. Efteråt åkte jag och Tildis till Huddinge C för lite shopping, köpte bl klänningen nedan som jag letat efter! FarsDag present och lite igredienser till kvällens bak!
Sara hoppa på min buss och vi åkte hem till mig och skrev på vår Nk som ska vara klar på tisdag, vi ska ha en redovisning på ca 20 om Reservelsbaby, jätteroligt och intressant. =)
Har övat lite nu på synten, jag ska bli så mycket bättre än vad jag redan är, och jag håller på att lära mig Gitarr!

Ikväll står BAKING på schemat, ska baka vanliga chokladbollar och Choklad och Kokostäcke rutor! Mums =) Måste även fixa mina naglar, byta nagellack och fila dem snyggt, plus skriva lite på min nk text.

HM 149 :-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar