tisdag 22 november 2011

Klantig i huvudet.

Detta är inte min vecka! Har haft otur hela tiden, alltid händer det något... och det är bara tisdag, hur ska detta gå... ojojoj

Igår pluggade jag i för sig hela dagen, sen åt jag middag och trodde jag hade gott om tid, men nej så var det inte jag tittade på klockan och insåg att jag ska gå om 10 min och där stod jag i pyjamas, osminkad och hade inte packat! Smart tjej! Missade såklart bussen och tåget och kom 15 min sent till dansen... balettläraren som alltid blir jättesur om någon är sen! he

Precis innan jag skulle gå, tog jag ner min jacka från galgen som hängde på dörren, när jag tar ner jackan, lossnar trägalgen och slår i min näsa och metallkroken hamnar i ögat! Vek mig av smärta och börja nästan gråta, så ont gjorde det!! =(

Efter dansen skulle älsking mött mig men han var kvar på jobbet så jag fick åka hem själv och sitta och vänta utanför dörren i 20 min...

Lyckad kväll!




Dagen idag har inte vart så mycket bättre än igår... suck -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar