lördag 19 november 2011

Shopping.

Det var så roligt att tröffa syskonen igen! på hemvägen lekte vi i parken och dagen avslutades med glass framför disneychannel, hahah =)
Min lossaspappa är så rolig han fråga mig om jag ville ha något från ica,
jag svara : "Nej jag kan ta glassen som finns i frysen".
då svara han: " Nej usch den är äcklig... Vill du ha ben´n Jerry´s?"
Jag: Hahah, jaa taack =D

Så himla rolig =)

IDAG åkte jag in till satn en sväng innan dansen började, letade efter en varm vinterjacka då jag endast har min skinnjacka att gå runt i... Letade en stund och hittade en supersnygg jacka från didrikson, den kostade också en del, sen hittade jag en betydligt billigare menn inte lika fin eller skön... stod i valet och kvalet...

- Billig och dålig passform och Varm

- Dyr, satt superbra, men inte lika varm....

Kom fram till ett bra beslut efter många minuters övervägande... hahah =) Imorgon får veta och även se bild på jackan!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar