tisdag 22 november 2011

Not My Day

Allt har gått fel idag, som igår... alltså veckan börjar ju bra!!!
Fick typ springa till bussen och va jättevarm hela vägen till skolan, mys... sen kom jag på att jag glömt engelskaboken hemma, får även reda på att det är muntligt prov och inte disskusions frågor! Panik, ja hade inte ens läst alla =( åkte hem till marcus för att hämta boken, but guess what... boken ligger ju såklart hemma hos pappa! Så jag kommer till provet helt oförberedd och Failar med stor F!
Tar bussen hem, när jag ska laga middag bränner jag mig på plattan och häller kokhett vatten på handen.

Kommer i alla fal i tid till dansen men när vi kör igång börjar jag må illa och jag har nada kroppskontroll, ingen balans, snubblar på mina egna fötter, snurrar in i mig själv...
Bestämmer mig för att strunta i commercial och åka hem, bäst det efter ha dansat 7 klasser i veckan i 2 månader är min kropp helt slutkörd.

Väl hemma i duschen håller jag på att ramla i badkaret!
SÅ nu sitter jag i soffan med laptopen och myskläder och tittar på teve, ska försöka att inte göra illa mig nå mer nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar