lördag 4 januari 2014

Mars.

 
Är ute och fotar mycket och tar många vackra naturbilder, bla denna.



 
Är hundvakt åt världens bästa Staffe. Knäpp och mesig hund som älskar att gosa och bli klappad... och att hänga i träd...
 
Har en baksession hemma hos mig, vi bakar morotskaka inför distriktsmässan som vi ska anordna i slutet på månaden.

 
Jag är med i en kortfilm! Att agera är bland det roligaste jag vet och detta blev min andra kortfilm!

 
Packar väskan och beger mig till Huddinge för Earth hour, taize-mässa och sleep-over. I kyrkan har man verkligen aldrig tråkigt! :)

 
Köper nya löpardojjor, mycket välbehövligt och en boozt i löpningen. Det är alltid roligare att träna i snygga kläder, lite ytligt kanske, men det är sanningen.

 
Jag och syster har en riktig shoppingdag inne i stan. Vi äter, fikar, pratar och shoppar, bränner nån tusenlapp men det behövdes lite nytt och fräscht i garderoben.

 
Får i julklapp av Marcus att gå och se Cirque du soleil i globen! Fy s*tan va de var bra! Satt med gåshud hela föreställningen, de var så himla bra och riktigt talangfulla. Får du möjlighet att se Cirque du soleil så ta chansen!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar