måndag 6 januari 2014

Augusti.

 Är på kräftskiva med kollegorna, har en riktigt trevlig kväll!

        
Åker till Uppsala för att medverka på SÅM- Stora årsmötet där alla i hela Sverige är med och påverkar hur vår organisation ska se ut och göra.
 
Mötet varar i fyra dagar och hålls på Fyrishov. På söndagen går vi alla tillsammans med vår flagga i topp till Gudstjänst i Uppsala Domkyrka.


 
Under We are Sthlm (nya ung08) medverkar skuss i Jacobs kyrkan. Vi bjuder på gratis fika och en plats att vila sina fötter på :)

 
Jag och Sara har lite catching up to do, så vi träffas i stan och äter middag tillsammans, sedan promenerar vi och tror vi är vilse (standard) men ser café 60 i fjärran och tänker att ja men en fika är ju aldrig fel :) Tog en Halloncheesecake och kaffe. Yum.

 
Jag och syster går på bio och ser Monsters University. Tog såklart monsters menyn, med tillhörande leksak, haha. ;)

 
Familjen träffas i stan för middag, vi promenerar sedan ut till kastellholmen, där jag aldrig har varit. Det är konstigt att jag inte ens varit i hela Stockholm även om jag bott här i 20 år, det är så många platser jag inte sett eller ens hört talas om. Får bli ändring på det, våga prova nya restauranger och fik och inte alltid gå till Friday's och EH, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar