söndag 5 januari 2014

Maj.

Jag fyllde år sista april och någon dag efter var det fika och firande för mig. Emelie och jag stod och bakade hur länge som helst och när vi äntligen var klara såg det inte alls mycket ut haha.


Vi bakade bla dessa brownies, de smakade heaven!

 
Bokade tid och tatuerade mig för första gången på Salvation Tattoo på söder. De var alldeles för dyra för den lilla tatueringen jag gjorde så ska jag göra fler kommer det bli på något annat ställe.

 
Började bli så varmt att jag kunde gå omkring i ballerinas. Här är jag på väg till styrelsehelgen på Sigtuna.

 
Jag och syster hade en date i Kungsan under alla körsbärsträd och åt yoghurtglass.

 
Är ute på löprundor och PW's.


Har kick-down med kyrkan. Vi åker ut till Lissmastugan, grillar och har det allmänt bra :)

 
På förskolan är det förskolansdag och vårfest! Treans barn har målat på tavlor och stövlar och målat med olika saker. Barnen sjunger och vi grillar korv, solen skiner och allt är toppen :)

 
Skänker en stor påse med kläder till HM, som sedan syr om och ger kläderna till utsatta barn i afrika.

 
Tar en tripp till Östhammar för släktträff på Marcus mammas sida.
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar