lördag 4 januari 2014

Årsresumé- Januari

Så var det dags för en årsresumé igen. Tycker det är så himla roligt att göra såna och minnas vad jag gjort under året, om inget annat så är det kul att titta tillbaka på sen!
Här kommer första delen.
 
 
 
Januari började i Östhammar med snö! Är inget av det i år... Vi byggde en mycket vacker snögubbe, haha och en fin snölykta som vi tände ljus i. 

 
Titta vad fin!

 
Spenderade mycket tid i kyrkan och hade ofta med mig denna tygväska från flatebo.

 
En outfit på väg till jobbet. Underbart med snö!

 
Jag, syster och Mia åkte till Stora Stall Uringe och provred Nowa (till vänster), Nowa blev sedan min och Emli's medryttarhäst i några månader. Det var helt fantastiskt att sitta på hästryggen igen och vara ute på långritter i skogen.

 
Vi tog även farväl av min farfar i början av året. Älskade farfar hoppas du har det bra där du befinner dig.
RIP  2013-01-04.
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar