söndag 5 januari 2014

April.

 
Underbara vår! Vår betyder konstant medicinering till september. Älskar pollen av hela mitt hjärta, verkligen.


 
Blir en fika här och där på stammis Espresso House.

 
Mormor fyller 70 år och Mamma fyller 44, vi kör en kombinerad middag på "vår" kinakrog inne på djurgården för att fira dem båda :)



 
Marcus åker till sitt andra hem, London och kommer hem med en present från VS! Alltså bästa pojkvännen som köpet vs-underkläder till en! :D

 
Dags att påverka! Åker på DÅM (distrikts årsmötet) för SKUSS och representerar Huddinge-The Holy Gang. Det är en intressant helg som öppnar mina ögon och planterar massor med nya idéer och tankar. Jag blir även invald i Styrelsen för Stockholm stift, genom styrelsen har jag fått nya vänner och lärt mig massor om SKUSS och hur det är att jobba i team, vara arbetsgivare, projektledare och mycket annat!



Älskade Farmor fyller pensionär! Vi överaskar henne med en middag och bowling och hon får även denna box av mig och Emelie. Det var så roligt när hon öppnade den och hittade massor med "lämpliga" saker för en nybliven pensionär. Kvällen var supertrevlig!
 
Även jag fyller jämt. Blev 20 år och är officiellt inte tonåring längre, så  himla  skönt. Fick många fina presenter och en fin födelsedag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar