lördag 4 januari 2014

Februari.

 
Skaffade gymkort och spenderade många timmar på gymmet, bästa delen är att få stretcha efter ett pass. Det är roligt att se och känna skillnad i sin vighet också och inte bara träningen, för att få ut mest av sin träning måste man stretcha!

 
Hade många sköna uteritter i vinterkylan, tog många fantastiska bilder från hästryggen.

 
Fina Nowsi <3


 
Gjorde ett avbrott i förskoleverksamheten och jobbade några dagar på Älvsjömässan. En av dagarna slog vi på Nigiri Sushi försäljningsrekord! Yey oss!  

 
Marcus och jag köpte äntligen en ny säng! I typ 2,5 år har vi sovit i min gamla 90 säng, haha jag undrar hur vi fick plats utan att trängas onödigt mycket. När vi köpte ny säng var det som om en helt ny värld öppna sig, haha. Oj va mycket plats vi fick, då insåg vi att vi hade sovit ganska trångt ändå...


Avslutade Februari månad uppe i fjällen med kyrkan, helt klart en av de bästa skidresorna jag gjort. De första tre dagarna åkte vi i Vålådalens fjällstation och de sista två i åre.
 
Såg i efterhand att min paniklösta sista minuten fixade skidoutfit inte var att föredra, de rosa brillorna skär sig något ordentligt med mina byxor... oh my, dessutom hade jag (precis innan kortet togs) tappat greppet på en isfläck och typ rullat ner för hela backen och böjt min (också precis nyköpa) stav... :( ( det är den jag diskret försöker gömma bakom hjälmen.) snyggt att åka med sne stav resten av veckan.. -.-'

 
Fripps visar sina trix ;)

 
Mitt i veckan hade vi en "skidfri"dag, det var nämligen VM-Vålådalsmästerskapen, som bestod av sammarbetsövningar av olika dess slag. Här är det snögubbetävling, mitt lag vann med detta bidrag!

 
Väl i Åre var alla super taggade på att åka i Åres alla backar, men när vi kom dit blev alla djupt besvikna. Snöstorm och starka vindar ledde till avstängda liftar och pistar som i sin tur ledde till att alla i hela Åre var där vi var och alla pistar var uppkörda efter ett åk och liftköerna var enormt långa.
Just denna bild är tagen då det var uppehåll i snöstormen och vi satt fast i pisten och solade oss istället för att tränga oss ner i liftkön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar