lördag 19 maj 2012

Studentskiva.

Min klass hade i onsdags våran efterlängtade studentskiva! Den började vid sju med 3 rätters som va supergott! Utdelning av " klassens" , och sedan vid 22 började partyt! :)

Folk började ramla in vid 23 och då började det på riktigt, drinkar, dans och kramar, så underbart kommer sakna alla så mycket! Trots lite sura mina under kvällens gång och lite kinkiga vakter så vart kvällen lyckad i alla fall, min pojkvän sprang runt och fotade alla och han knäppte totalt 300 bilder under kvällen!

Vid 2.40 var det nästan bara klassen kvar och en tomt dansgolv så då tog jag, marcus och pappa en taxi hem, så skönt, låg i sängen och sov som en stock halv fyra. Lycka kväll med andra ord.

Tack alla!


Fick många kommentarer om armbandet till höger. Det är från Nelly Trend och kostade 149 kronor tror jag.

Klänningen är från ASOS och är beställd från england.
Smala metallarbandet är från StyleByTyra- 59 :-
Plåtarband- Lindex 59 :-
Ringarna är från Gina Tricot


Farmor, Jag, Emelie, Pappa och Mia , Marcus bakom kameran. Dessa (plus Mamma och Anders) var mina middagsgäster. Pappa och Marcus stannadet tills kvällen var till ända. Mia och farmor stannade ett tag över några drinkar och korven fick åka hem direkt för hon är inte 18 :(

Beexen hälsar allla värlkommna till dagens middag!

 Bästa vännerna!!! Älskar er!

Förrätt- Toast Skagen
Varmrätt- Kyckling, potatisgratäng,
Efterrätt- Kladdig Chokladkaka

 
Under middagen delades "klassens" ut alla i klassen har hjälpt åt att klura ut något som är typiskt en viss person. Jag blev "Klassens Diskreta" eftersom att jag alltid är så odiskret! Haha så klockren!


Älskade pojkvännen Marcus som har fotat alla bilder! Var ju tvungen att ta en bild på mästerfotografen :) <3

Isen och Sara i blått hår! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar