lördag 12 maj 2012

CAE.

Jag och två andra tjejor från min Cae-grupp i skolan har idag befunnit oss på Folkuniversitetet i stockholm och gjort de fyra resterande delarna i CAE provet. Reading, Writing, Use of English and Listening. Alla delarna var medelsvåra men writing var klart lättast och listening svårast. Jag hoppas på att klara provet men jag kommer vandra runt i ovisshet fram till 3 JULI då proven har varit i England och blivit rättade och skickade tillbaka till stockholm. Jag vill också påstå att det underlättar MYCKET om man har gått Cambridge kursen innan man gör provet, för alla övningar som kom på provet har vi gjort under en hel termin. Inte samma såklart men samma upplägg.. ni fattar ;) Nu ska jag fixa naglar, läder och ansikte, få lite religionsplugg gjort, göra av med lite money på ica å sen iväg till tumba (skogen) för 2x18 års fest! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar