tisdag 29 maj 2012

ShoeIssues.


Mamma messade för ca en vecka sedan och sa att hon inte hade beställt mina studentskor än och jag fick panik! Jag kastade mig över datorn och beställde dem så fort jag bara kunde, de jag ville ha hade redan tagit slut så jag fick ta en annan färg men dessa blir snygga de med.

I fredags fick jag ett sms att de hade kommit och jag hade superbrottom för jag hade ett tåg att passa då jag skulle till hundmässan som jag berättade om ( Stockholm International Dog Show) så jag hämtade ut dom på tid som jag egentligen inte hade, sprang hem bytte om och öppnade kartongen och såg att skorna i kartongen var 38'or fast det stod klart och tydligt 35 på kartongen!!! Åh så sur och inte lägligt... Jag skrev ett brev till personen som kom hem först att skicka tillbaka dem och beställa nya. Pappa fixade nån expressbud grej och skorna fanns på deras lager i fredags kväll så jag HOPPAS att jag får skorna innnan torsdag!

Ska åka till stan och köpa ett par nya i fall de inte hinner komma, åh så typiskt! :(



Det här är skorna! De var precis som på bilden vilket betyder skitsnygga till min klänning som är beige och vit. Hoppas de hinner komma tillbaka i tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar