tisdag 1 maj 2012

Födelsedag.

Tjoho! Igår, den 30 April, valborg, fyllde jag 19 år! Jag har valt att inte fira så himla mycket då studenten är nära, och då mina vänner blir det fest! :) Familj och släkt kom iaf över på fika ( som jag, syster och marcus stått hela morgonen och bakat) i solen och trevligt sällskap. På kvällen tog Marcus och Jag bilen till Heron och såg på Bio- The hunger games, jag tyckte den var superbra och skulle lätt kunna se den igen, Marcus tyckte inte den var lika bra. Blev uppringd av mina kära vänner som sjöng för mig i telefonen, supergulliga, älskar er allihopa! :D
HAHA dessa cupcakes ser ut som bajs... men goda var dom ! xp
Söta och duktiga kusinen Tyra skrev detta till mig alldeles själv! :) <3
Coolkusinen Alva i pappas solbrills ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar