lördag 5 maj 2012

Shopping.

Idag gjorde jag lite ärenden i stan och sedan i Farsta. Jag skulle först till Style By Tyra på Surbrunnsgatan, jag kollade såklrt inte vilket nummer utan bara vägbeskrivningen. Jag kom till Surbrunnsgatan och gick och gick tills jag kom till slutet på gatan och ingen affär fanns där. Så jag kollade på vilket nummer det låg på, nummer 14, jag var på typ 89... Haha så jag gick hela vägen tillbaka och hittade det tillslut... Jag lyckas alltid gå fel och vilse... Fixade lite grejer till skivan, Som är snart btw, 16 Maj på Nype, då smäller det, Be there my friends! :D Köpte även nya converse i min storlek den här gången, jag har alltid fått köpa förstora för att det inte funnits i min lilla storlek. Men nu så äntligen! :D
conversen från stadium 549 :-
Toppar från Gina 59 :-/st
ringar typ 30 :- tsm
Jeans 199 :- Strumpor 59:-
Shoppingen från SBT= Lösögonfransar, tatueringar, ett armband

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar