tisdag 29 maj 2012

SIDS


Dag 2 av Stockholm International Dog Show

Idag (söndag) var det andra dagen av mässan och vi välkommnade de större raserna till mässan som denna :

                                                                      Irländsk Varghund

Tycker dessa hundar är magnifika men jag är samtidigt livrädd för dem. Dee är ju så stora och väger mer än mig och är högre än mig ( utan att överdriva). Denna hund är som som häst!

DEnna dag bjöd på MYCKET sol och värme vilket var skönt och jag har fått fin bränna! :) Shorts och strumpbränna + brottarryggsbränna, skitsnyggt så här till studenten, haha.

Här kommer i alla fall dagens favoriter:

Belgisk Vallhund Groenendael


Australian Shepherd


Pyrenee Hund


Vit Herdehund


Och dagens absoluta favorit som jag själv vill ha en dag:
 Tollare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar