lördag 28 april 2012

Today

Idag är det lördag hela dagen! Mina planer var att röja undan lite plugg... har en del att göra även om jag inte vill inse det. Jobbigt att plugga när studenten är nära. Men jag skjutsade först iväg Mia i morse då hon skulle köpa ny bil(!) fixade då lite saker på maxi :) Drog hem och låg i sängen och titta på förhäxad och njöt av att det var varmt och sooligt ute! Sen kom mia hem å sa att vi skulle till Farsta så jag drog med dit! Kom hem med ett par skor! De var billiga annars hade jag inte köpt dem, å sen agera jag taxi igen när brorsan + vän skulle iväg på 50-års fest! Så nu sitter jag här, har inte pluggat nåt på helaste dagen, saknar min pojkvän, ska snart duscha, göra mig en chailatte, äta glass och titta på förhäxad! :D
Dagens: Linne- Puma Kofta- Gina Jeans- Cubus Smycken- JetSet, Snö Skor- Friis o Company
Bilder på nya bilen!
Bilder på nya bilen! Volvo C30, är lite tveksam till volvo men denna är en favorit!
Nya skorna, de är mer hallonröda i verkligheten, jättesköna och så prisvärda, kommer användas mycket i sommar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar