torsdag 5 april 2012

Östhammar

On the road again...

Sitter nu på buss 811 mot öregrund som ska ta mig hem till Marcus föräldrar där vi ska fira hans mammas födelsedag imorgon. Har Regina Spector i lurarna å en kexchoklad i handen å skriver projektrapport... Hela projektet skall vara klart denna imorgon och jag är inte så himla klar... Men jag har en superbra lösning på detta problem! :)

Har inte uppdaterat på ett tag för att jag är så trött, jag har repat hela förra veckan varje kväll fram till 22 och i söndags slutade vi 23 pga showen. Jag har alltså fått ca 5 timmars sömn varje natt, plus 5 timmars träning varje dag och inte hinna äta ordentligt tär på kroppen både mentalt och fysiskt. Jag har därför varit lite off, typ sovit mig igenom dagarna i skolan, många kan intyga... SÅ jag ska verkligen försöka vila upp mig under lovet och ta hand om mig själv. Höjdpunkten blir till slutet av lovet, ska göra något jag har gjort mig förtjänt av!
Berättar mer sedan.
Bilder från cirkus kommer upp inom kort, bilderna ligger fortfarande på pojkvännens dator :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar