fredag 6 april 2012

Malta.

För ca 3 veckor sedan fick jag förfrågan om att följa med till Malta som ledare för gymnasiekonfirmander, självklart svarade jag ja! Anledningen till att jag inte bloggat om det tidigare är för att jag inte var 100 % säker att jag kunde åka med. Men häromdagen förde jag över pengarna för resan så nu är allting spikat!

I onsdags var det föräldramöte så då fick jag träffa alla konfirmander plus föräldrar vilket alltid är bra. Jag har inte träffat konfirmanderna innan då jag hoppade in på detta i sista minuten. De verkar i alla fall jättetrevliga allihopa och de verkar inte ha något emot att jag följer med heller :)

Vi åker från centralen kl 11 på torsdag och kommer hem runt 21 på söndag kväll, ska bli skönt att komma till värmen i 4 dagar, ca 20+ där nu! NAJS :)



1 kommentar:

  1. åååh, fyyyy vad udnerbart!!! hälsa solen;)

    svar: åååh, tack finis!!

    SvaraRadera