tisdag 24 april 2012

Blodprov

Hade läkartid igår morse och tog blodprov för att kolla min nötallaergi igen, om den blivit bättre värre eller är oförändrad. Skall ju resa till USA till hösten och allt vverkar hänga på det där blodprovet nu. För nu har de plötsligt ändrat sig och bestämt att jag inte får åka för att jag inte tål nötter. Jag hade skrivit hela ansökan som är superdetaljerad, jag hade blivit intervjuad och gjort massa test så ringer de och säger att jag inte kan åka iväg pga nötterna och att jag måste ha exakta värden på hur allergisk jag är samt att skriva ett brev där jag beskriver vad som Inte hänt mig pga nötallergin... Man undrar ju lite? Desperata? Dessutom går det inte att veta de exakta värdena, för man är antingen positiv eller negativ så jag undrar hur detta skall gå... Skitsur är jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar