tisdag 24 april 2012

Finally.

Som jag nämde tidigare så försvann mitt projekt i mitten av påsklovet och det skulle vara klart direkt efter lovet. Jag fick panik och visste inte vad jag skulle göra, hade ett typ krismöte med min handledare och vi löste problemet. Jag tog mitt utkast som fanns på mailen Thank God! Och finslipade på det och la till en del text som försvunnit. Jag gick från 11 sidor till 35 på 5 dagar och jag är så stolt över mig själv. I går blev hela klart och utskrivet plus mailat till några som får läsa! I skolan introducerades jag och några till för iBook, vi ska nämligen publicera våra verk där, några har skrivit noveller, romaner, serier osv så det ska bli kul att få visa omvärlden vad vi gjort.:) Jag har fått så mycket positiv feedback på min biografi och jag blir så glad för jag har verkligen kämpat sååå mycket! Känns så underbart att det är klart! :) Nu återstår bara att dela upp min biografi till två separata delar, en textdel och en bilddel, då blir det enklare att redigera den i iBook. Have a good one everyone!
Smakprov ur bildarkivet i biografin om min gammelfarmor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar