onsdag 18 april 2012

FML


Alltså detta händer inte... seriöst allt som kan gå fel har gått fel. Jag orkar inte, så mycket tid, engagemang och energi har gått åt till detta, å nu så ba är det borta. Hela j*vla skiten är BORTA! FML!
Tårarna rinner och jag vet inte vad jag skall göra, hela fucking projektet är borta. Finns inte någonstans, alla gamla bilder från typ 2001 som jag raderat för flera tusen år sen gick att hitta och alla dokument förutom min slutprodukt går att hitta... Vem fan har hackat min dator och tagit bort det ända som jag har lagt ner tid på under detta år! Jag blir galen, är så arg och ledsen, ord kan inte beskriva... Vad f*n ska jag göra nu???


VAD GÖR JAG NU...

1 kommentar:

  1. allvarligt?????? usch gummis, jag tycker verkligen synd om dig!!! hoppas att du hittar det nånstans!!!

    SvaraRadera