lördag 16 mars 2013

Träningsstuff.

Tänkte kanske börja uppdatera lite oftare här! Det har blivit en omedveten stor bloggpaus, dessutom händer inte så mycket i mitt liv just nu så finns inte så mycket jag kan dela med mig av.
Men ska försöka komma in på gamla bloggvanor igen, börjar med ett träningsgrejorinlägg.

Skaffade som sagt gymkort i januari och thank god for that! Känns så underbart att vara tillbaka på gamla träningsbanor igen! Jag tränar så ofta jag har tid, vilket oftast blir tre till fyra gånger i veckan, och då finns ju suget efter nya, fräscha träningskläder där! Har alltid haft en svag punkt för Nike och deras produkter, kanske mest för att de är prisvärda, snygga, sitter bra, hållbara och bekväma!

En ny träningsväska har jag varit i behov av lääänge! Har haft en svart från Everest i hur många år som helst och den börjar bli lite sliten. När jag väl bestämde mig för att köpa en ny, såg jag denna och blev kär. En rosa nikeväska, kan ju inte bli mer rätt!

  Och denna snygga tröja har jag suktat efter länge, sen när lönen kom slog jag till!

Ett par nya löparskor var också nödvändigt då mina var ca 5 år gamla(vilket är alldeles för länge) men de var i princip bara använda i två år så då gör det inte så mycket längre, hehe.
Det blev i alla fall dessa från asics igs. TIPS! Ska ni köpa joggingskor? Gå till löplabbet, bra och kunnig personal som vet vad de pratar om och du går garanterat därifrån med ett par skor som passar precis just din fot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar